Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

Ikea!

Hej bloggen. Igår var Mia ( min storasyster) och min mamma på ikea och jag handlade för 1300, det var mina pengar också.

Här kommer allt det jag köpte:


  • lila överkast
  • lila kudde
  • magnettavla man kan sätta lappar på med olika magneter och två brukar man kan ha pennor i , en vit tavla med svarta magneter och en vit tavla som jag ska ha på väggen.
  • lila bordslampa
  • vit taklampa
  • massa prydnadskudar ( lila och lite grå)
  • databord, svart vitt jättesnyggt med plats för 2.
  • byrå man kan ha kläder i , ( bru svart, mamma betalade den.)
  • Nattdugsbord brunsvart ( mamma betalade den)
  • en sån här skön massage grej som man tar på huvudet, stålpinnar och det är jätteskönt!
  • 2 underlägg så det inte blir repor för datorn på databordet.
  • säng ben.
  • En burk som är vit som man har pennor i ( två stycken )

jag tror inte det var något mer.. :) hejdå, snart ska jag till skolan så som sagt herrååå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar