Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

Mina planeringar

Hej. Mamma och jag har börjat lite smått på mitt nya fina rum nu. Slipa väggar och lite så :) så den blir jämn och fin (:

Jag har tittat lite på IKEA på internet om jag kan hitta några möbler som jag kan ha i mitt nya rum :)

Då hittade jag ett databord Svartvitt, skitsnyggt som man både kan ha dator på och läxor och plats för att göra läxor och så, den kostade 699. Sen hittade jag en stol för 399 ( tror jag ) datastol alltså, en sån som anna har :), en svart :) superrfin :D

Och eftersom jag har typ 1600 kr själv så ska jag betala det själv :P :) hihi, för mamma hade köpt färg och sånt till mitt nya rum och tapeter och sånt och det gick på typ 2000 kr :P

Jag tror mitt rum kommer bli så jäkla snyggt:

LjusGrå väggar, En fåndvägg med tapeter ( svart-grå ) , databord från ikea, datastol från ikea, vit garderob, superfin, nån typ av byrå med kläder i, lila gardiner och matta, lila överkast, stor säng, prydnaskuddar, sängen kommer bli typ som en soffa :P , , , spegel, och teve :D

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperbra! :D

önska mitt nya rum lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar