Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

Dator och förkyldning

Jag messade pappa typ igår eller något och frågade om han hade hört något om min " sjuka " dator. Men han visste ingenting om det, men han trodde att det skulle bli klar någon gång under veckan :D, jippie!. Hoppas allt på datorn är som vanligt , så den inte har blivit segare, bilderna är borta, klippen är borta eller något sånt. Men eftersom bara skärmen är skadad så borde det inte bli så tycker jag. I fredags var det 1 vecka sedan som pappa och jag lämnade in datorn där vi köpte den ( Expert ).
Jag kommer nog inte till skolan i morgon i alla fall. Feber nu och snuvig och det rinner ur ögonen hela tiden så det ser ut som jag gråter eller har gjort det. Febern kommer vid eftermiddagen/kvällen men eftersom jag får feber på 1 dygn så sa mamma att jag nog skulle stanna hemma i morgon. Det tycker jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar