Summa sidvisningar

tisdag 12 april 2011

Jävla utvecklingsamtal

Ah, jag vill inte ha utvecklingsamtal, det är såååå tråkigt, man ska typ berätta vad som är bra och dåligt och att berätta att jag är bra/dålig på att säga vad jag tycker tar ju cirka 40 minuter för conny, åååh, orkar inte ha utvecklingsamtal, det är så mkt som jag ska göra, skriva några frågor, sen välja ut några jobb som bevisar att jag har utvecklats mkt, men som jag inte vet vad det är. sen ska JAG prata typ heeeeeeela utveklingsamtalet som är ca 1,5 timmar -.-´ ååh, orka orka orka orka,

och mamma vill inte hjälpa till med att välja ut 2 jobb som det är skjilnad på heller, så jag kommer ju nt hinna att välja ut några jobb ur permarna, ååååh, sen så ska jag ju ha ett till för Vårterminen eftersom det jag ska ha nu är ett " försenat hösttermins utvecklingsamtal" , " I HATE UTVECKLINGSSAMTAL!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar