Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Min nya hearder

Hej kära blogg! Nu har jag gjort en ny hearder. Vad tycker ni om det kära läsare, ifall ni vill/orkar/kan/veta att det går så kan ni ju komentera ;) (y''  <33. Jag har gjort bilden på två olika sidor :). Paint och Picnik :P
Jag började med paint och gjorde bakgrunden randigt med två olika färger, grå och vit, samma färger och sedan klistrade jag in 2 bilder på Mimmi (Min kanin) och 2 bilder på mig. Satte 1 bild som vanligt uppe i hörnet och en under den fast uppochner så det ser ut som om bilder ligger på en spegel och samma med de andra två bilderna :). Jag gjorde en tom ruta i mellan de 4 bilderna där man kunde skriva. Sedan gick jag in på Picnik och öppnade bilden som jag sparade från paint :). <3333. Sedan tog jag lite coola texter och skev lite här och där. Och lite hjärtan och lite sånt därnt ;)
Men heardern blev superbra tycker jag :D, vad tycker ni??!!:)<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar