Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Heej :)

Hejsan svejsan, det är Mysisen häe ^^ , srry att jag inte har skrivit på ett tag ;( .

min dator eh fortfarande inlagd på sjukhus. hoppas den blir frisk snart, hoppas den har en skyddande ängel som ger den lycka när den ska bli frisk!
idag hade vi musik i skolan. det är roligt :)

fast vi har presentation om 2 veckor :S

kommer inte bli klar då xD

Ahja , eehmm, nu vet ja nt va ja ska skriva men jag har faktiskt märkt att man verkligen kan leva utan en dator i ungefär 3 dagar, sedan blir det tråkigt xD

hihi här är en bild från i sommras, man ser lite vatten och så i bakrunden för jag är på min och pappas sommarställe där vi har vår fiskestuga/sommarstuga :) hihi men jag kommer antagligen blogga som helvette när jag får tillbaka min älsklingsdator :) puss!<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar