Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Read it. . .

hej. igår fick jag nog. en kompis. har fått mig att känna mig usel. kompisen har ljugit för mig. hon har haft mig som ett tredjehandsval. låtsas att jag inte finns. att hon är bäst, snyggast, smartast och sånt. det får mig att känna mig dålig och dum.. hon har fått mig att känna mig omogen. hon har skrytit, . hon tror att vi är vänner/kompisar/bästa vänner men jag vet inte längre, jag kommer i alla fall inte vilja vara med henne( ifall hon fortsätter såhär ). hon tänkter bara på sig själv, hon eh bäst på att vara en egoist och ljuga. men alltså, hon får mig att må dåligt det senaste halvåret, innan var det perfekt. men nu vet jag inte. du får faktiskt tänka lite mer på mig också, och du har varit med mig bara för jag har velat, då har du ljugit men det var en gångs skull då du tänkte på mig. men det var då du ljög. jag vet inte om jag orkar bry mig om dig längre eftersom det käns som om du inte bryr dig om mig. och allt du gör mot mig käns orättvist.
hon får mig att känna mig sämst, tråkigast, fulast, tjatig, och hon har dragit med sina familjemedlemmar så dom tydligen inte heller om mig. hoppas den som har gjort det mot mig läser detta och känner på sig vem det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar