Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

God Morgon! : )

God morgon alla läsare. Jag har ont i halsen så jag fick vara hemma idag också ...

Klockan är halv elva och jag gick upp nyss ;p

Hihi, ska väl äta frukost snart antar jag :P

Mamma ska till tandläkaren snart så jag blir själv i någon timme typ antar jag. Fler ska vara sjuka så jag kan chatta med dom på msn, men det blir väl till att spela sims hela dagen som vanligt när man är sjuk

efter som, (inget och göra=sims)

jahapp, , , , , , vi får väl se om jag kommer till skolan i morgon men jag tror inte det, eftersom jag knappt hade ont i halsen igår men fick ont i halsen idag... halsen kommer säkert bli värre, men jag hoppas halsen gått över till helgen då jag ska till min pappsigull!! :)

Hihi,

Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar