Summa sidvisningar

fredag 18 februari 2011

Så förbannat trött!!

Hej hej, nu är jag jävligt trött, det är säkert för att jag har HANDLAT!!!!! idag med min pappa

FAN vad jobbigt de va -.-' haha xD

Men det är faktiskt inte så konstigt när man har varit hemma med: magont, huvudvärk och ont i halsen xD

Gått o lagt mig vid nio dom andra dagarna men i morgon!! DÅ JÄVLAR!!! DÅ SKA JAG SOVA TA-ME-FAN HELA DAGEN!!

Fast så tänker jag varje fredag men klockan blir bara halv 9 så går jag och väcker pappa och tjatar på att han ska göra frukost ^^

Hihi men jag hjälper faktiskt till med frukost och sånt..........................................( ibland alltså) xD

Hihi, nu kommer en bild på mig som betyder ( snart bäst attgå och borsta tänderna )

( Bilden tagen i en skitig spegel ) :P


Ehm en sak som kom från NO-WHERE  , ehm, jag vet att ni inte tycker om min sjuka humor! xD


En del menar inte att dom säger så, säger bara så för dom försöker vara coola men jag menar det, det finns ungefär 3 av en sådan sort, det är Anna, Jag , Lollo och Cornelia, Det är bara vi som har den SJUKA humorn, alltså vi kan tycka att det här är kul:

I fall någon cyklar och så hoppar kedjan på den och den som cyklar blir sur,

Det kan vi skratta ihjäl oss åt, här är ett klipp som kanske avslöjar våran humor lite grann:


Det är särskjilt roligt när jag råkar släcka lampan ,

En sån konstig humor har ( vi )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar