Summa sidvisningar

onsdag 16 februari 2011

(rubrik saknas)

Heej! Nu har jag spelat ännu mer sims. Jag hjälpte mamma och skala lite potatisssss. Så mamma och Kenneth (min låtsaspappa) kan börja med maten NÅGON gång ^^

Hihi...

Ehmm... vad var det jag skulle säga nu igen?... JUST DET!!

Förut när mamma och jag stod och skalade potatis, så kom Kenneth in och trycker ner handtaget utifrån som om han skulle vara med i världens tävling om vem som kan låta mest om när man kommer från dörren

aa, och så hör man bara hur han står i hallen och tar av sig skorna och sedan typ (småskriker) ÅH GUD!!!

För han tyckte det var jobbigt att lägga in pellets från en pall på gården in till källaren.

Sen så rapade han och så lät det som om han spydde, typ såhäre:
- ruhääääää

Ja bah: (spyr han eller?)

sen sa jag det till mamma då bah: ahmen , då låter han inte när han spyr?

nehej? sa jag

Nej han skriker ju bara då sa mamma, xD hih

och så skyller kenneth på att jag har hög volym på min telefon när jag får sms och att jag har 2 glasspinnar på bordet som han kallade för (massvis) med glasspinnar

hÖhÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar