Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

mitt misslyckade pyssel

Hej heej heeej heeeej, jag gjorde ett pyssel som man ska ha peenor och sudd o papper o böcker och sånt inuti.

jag gjorde det av en skokartong, men det vart inte så lyckat så jag ställde den på en hylla där den inte syns lika

väl som där som jag TÄNKTE ha den :P


ehmmmmmm, lalallaaa,    lal ala la la laaaa. Ehm

du do di da do du di dooooooo,


Det var den första truddilutten på philofix :)

Hihi, kommer inte till skolan i morgon hellern, ont i halsen ;(


här kommer en bild på mitt misslyckade försök :P

 Haha så jävla ful!! xD


Tänkte göra en mögelodling, då lägger man i typ frukter och sånt och låter det mögla i en burk som man aldrig öppnar tills man slänger den, det värkar roligt att se hur den förändras för var dag :)

lite äckligt men ahja : ))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar