Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

(saknar rubrik)

Hihi hejsan, nyss gjorde jag en parodi av hur en fjortis beter sig, det är så roligt att leka fjortis. HIH!! (yy'

jag har nyss ätit 2 apelsiner och huvudverken har gått över lite grann nu.

jämfört med i morse mår jag bättre iaf, så vi får se ifall jag kan komma till skolan imÖra.

När jag skriver i mÖra eller något annat med ä eller ö i så gör jag stora ö eller ä så det bevisas att jag är en riktig värmlänning , Hihi

Jag sov till klockan 10 idag : )

7-sovare ;p

Får passa på o sova länge när man är hemma från skolan. Och så är det extra skönt när man har ont över allt också :P


Men Jag hoppas jag inte missade något intressant eller roligt i skolan i alla fall..

Hoppas det gick bra för reinder i matsalen idag ^^ (inte)

Hihi, ond jag är, nejmen ... Ja, på torsdag eller i morgon så kanske jag och Anna ska till badhuset i kristinehamn . Det är ju kul, frutom att det är så kallt vatten
och att jag alltid brukar få vääärldens huvudverk efteråt och

får typ ont i halsen och blir sjuk efter varje gång ungefär, , ,

en gång när anna och jag åkte tillsammans i rutchkanan så ramlade hon baklänges och landade på min hand så min tumme blev vÄrsta trasig och blå efteråt, haha (dumma anna) ^^ hihi nejmen , jag har ätit 2 appelsiner nyss, (om jag inte har sagt det innan)

Ahja

Hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar