Summa sidvisningar

lördag 12 februari 2011

kompisproblem

hej bloggen, jag frågade nyss ifall jag kunde sova med den kompisen men hon/han säger bara att hon inte orkar, den som jag frågade vet vem det är när hon/han läser detta, men jag VILL vara med denna person men den personen verkar inte vilja  vara med mig, så vad ska jag göra?,  det verkar som om hon har tröttnat på mig, och hon vill bara vara med sin ******, , men om jag skriver vem hon vill vara med så vet man direkt vem det är, . . . . . jag VILL ju vara med den personen men den personen verkar ju inte vilja vara med mig och så beter sig hon/han som om jag inte låter hene/honom träffa andra, men hon/han är med andra typ hela tiden! :S
och ibland kan hon/han vara suuuupperjobbigt fast hon/han tror att det är hon/han som är bästt och jag säger det till henne/honom men hon vill inte lyssna på det jag säger, och tycker, hon/han gör mig väldigt ledsen utan att hon/han anar det också och det är inte roligt,,, vad ska jag göra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar